Diese Rechnung ist beispielhaft - Du kannst mit dem Händler deine Wunschrate besprechen und ein individuelles Leasingangebot vereinbaren.
Kilometerstand
252 000 km
Getriebe
Schaltgetriebe
Erstzulassung
03/2000
Kraftstoff
Diesel
Leistung
70 kW (95 PS)
Verkäufer
Privat
Basisdaten
- Karosserieform
- Sonstige
- Zustand
- Gebraucht
- Antriebsart
- Front
- Sitzplätze
- 5
- Türen
- 5
Fahrzeughistorie
- Kilometerstand
- 252 000 km
- Erstzulassung
- 03/2000
- §57a Begutachtung
- 03/2027
- Letzte Inspektion
- 03/2025
- Fahrzeughalter
- 2
- Letzter Zahnriemenwechsel
- 01/2025
Technische Daten
- Leistung
- 70 kW (95 PS)
- Getriebe
- Schaltgetriebe
- Hubraum
- 1 870 cm³
- Gänge
- 5
- Zylinder
- 4
- Leergewicht
- 1 250 kg
Energieverbrauch
- Schadstoffklasse
- Euro 3
- Kraftstoff
- Diesel
- Batteriezertifikat
- Ja
Ausstattung
- Komfort
- 3-Zonen-Klimaautomatik
- Beheizbare Frontscheibe
- Elektrische Seitenspiegel
- Klimaanlage
- Lordosenstütze
- Unterhaltung/Media
- Android Auto
- Bluetooth
- Induktionsladen für Smartphones
- Radio
- Soundsystem
- USB
- Sicherheit
- ABS
- Abstandstempomat
- Beifahrerairbag
- Fahrerairbag
- Kopfairbag
- Servolenkung
- Zentralverriegelung
- Extras
- Anhängerkupplung
- Gepäckraumabtrennung
- Katalysator
- Reserverad
Farbe und Innenausstattung
- Außenfarbe
- Silber
- Farbe der Innenausstattung
- Schwarz
- Innenausstattung
- Velours
Fahrzeugbeschreibung
Volvo V40 1.9DI – Year 2000
252,000 km
Fuel consumption: 4.8–5L/100km
(Example: From Paris to Amsterdam – 800 km, I spent only €40 on diesel, no exaggeration)
- Glow plugs replaced less than a week ago
- 4 good tyres
- Comes with a Pioneer amplifier
- Includes 2 working batteries, one of which is almost new
- I bought this car to get around while working in the Netherlands, but now I’m looking for a different type of vehicle.
- Technical inspection valid until 2027
The cons:
-The alternator works on and off – sometimes it charges, sometimes it doesn’t.
-The car runs fine and can go anywhere, but it’s important to fix the alternator issue, otherwise the battery won’t charge and the car may not start.
-Needs wheel alignment.
-There’s a diesel leak at the injection pump seal – just a few drops and only when cold.
This is also why the alternator cuts off sometimes, as the diesel makes contact and causes it to shut down to avoid short circuit. Once it dries, it works again.
Perfect for someone who needs a cheap daily car – just fix these two things and it's good to go.
Also great for someone who needs spare parts.
Regarding ownership transfer:
It’s very simple – you don’t need to live in France to own the car.
For more info and photos, DM me
The car is currently in NL
252,000 km
Fuel consumption: 4.8–5L/100km
(Example: From Paris to Amsterdam – 800 km, I spent only €40 on diesel, no exaggeration)
- Glow plugs replaced less than a week ago
- 4 good tyres
- Comes with a Pioneer amplifier
- Includes 2 working batteries, one of which is almost new
- I bought this car to get around while working in the Netherlands, but now I’m looking for a different type of vehicle.
- Technical inspection valid until 2027
The cons:
-The alternator works on and off – sometimes it charges, sometimes it doesn’t.
-The car runs fine and can go anywhere, but it’s important to fix the alternator issue, otherwise the battery won’t charge and the car may not start.
-Needs wheel alignment.
-There’s a diesel leak at the injection pump seal – just a few drops and only when cold.
This is also why the alternator cuts off sometimes, as the diesel makes contact and causes it to shut down to avoid short circuit. Once it dries, it works again.
Perfect for someone who needs a cheap daily car – just fix these two things and it's good to go.
Also great for someone who needs spare parts.
Regarding ownership transfer:
It’s very simple – you don’t need to live in France to own the car.
For more info and photos, DM me
The car is currently in NL
Leasing
Exclusives Leasingangebot von null
Einmalige Kosten
- Anzahlung
- € 0,-
- Überführungskosten
- € 1.390,-
- Zulassungskosten
- € 0,-
- Gesamt, einmalig
- € 1.390,-
Allgemeine Daten
- Leasinggesamtbetrag
- € 7.872,-
- Vertragsart
- Kilometerleasing
- Fahrleistung p.a.
- 5.000 km
- Leasingfaktor
- 0,43
Monatliche Kosten
- Laufzeit
- 24 Monate
- Monatliche Rate
- € 328,-
Zusätzliche Informationen
- Mehr-km Kosten
- € 0,0000
- Minder-km Vergütung
- € 0,0000
TIPP
Kreditvermittlung durch Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkäufer
Privat- MwSt. ausweisbar
- Händlerpreis
- Auflistung auf Basis der Angaben vom Siegelanbieter.
- Herstellerangabe für Neufahrzeuge. Je nach Kilometerstand, Fahrverhalten, Batteriealter und Ladeverhalten kann die elektrische Reichweite bei Gebrauchtwagen deutlich abweichen.